Keresés ebben a blogban

hétfő

Borban párolt káposzta



                                                                                                                                                     

Fél kg vörös káposztát és fél kg fehér káposztát vékonyan felszeleteltem és lesóztam. kb egy órát hagytam így állni. Egy lábosban felolvasztottam egy bő evőkanálnyi házi sertés zsírt, amire rádobtam egy nagyobb fej felszeletelt vöröshagymát. Sóztam és megszórtam egy kevés cukorral. Karamellizáltam egy darabig majd rácsavartam a káposztát. Jól összeforgattam,megszórtam őrölt borssal és köménnyel s nyakon öntöttem egy kevés vörös borral. Hagytam párolódni.
Amikor a káposzta puha lett,levettem a fedőt és hagytam hogy lesüljön egy kicsit,
Sült hús mellé isteni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése