Keresés ebben a blogban

hétfő

Bőrös karaj sörben sütve

Egy ideje már ott lapult a fagyasztóban egy adag bőrös karaj. .......azt készítettem most el ,sörben sülve.

Hozzávalók : bőrös karaj (kb 1kg darab )
                      szalonna
                      himalája só
                      fokhagyma
                      só,bors ízlés szerinti fűszerek
                      sör

Így készült: a bőrös részét bevagdostam és bekentem a himalája sóval. A  húsos részt felszeleteltem (de nem vágtam végig ) befűszereztem és a szeletek közé szeletelt fokhagymákat tettem. A szalonna darabokat felcsíkoztam és a tepsi aljára tettem. Ráraktam a karajt,bőrével felfelé. Aláöntöttem egy dobozos  sör felét és lefóliáztam. Kb egy órát sütöttem így 180 fokon. Addig megfőztem egy adag krumplit. A fólia levétele után a hús mellé tettem a krumplit és a bőr pirulásáig sütöttem. Közben szalonnával kenegettem és sörrel locsolgattam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése