Keresés ebben a blogban

vasárnap

Sertés szelet dühbarié módra

 A múlthéten rántott karajt csináltam s maradt 8 szelet karaj a hűtőben a sorsára várva. Aztán került a hűtőbe egy fej karfiol is, s már el is dőlt a karaj sorsa :) olyan régen készítettem Dühbarié szeletet és úgy szeretem, hogy muszáj volt a karajt össze hoznom a karfiollal :)
Nálam így készült : a karajt sóztam, borsoztam ,lisztbe forgattam és natúr szeletnek kisütöttem. Egy tepsibe                                szépen egymás mellé raktam őket.
                             A karfiolt sós vízben roppanósra főztem,leszűrtem és a hús tetejére halmoztam.
                            Egy lábosba összefőztem 5dkg vajat, 4 dkg lisztet, és 2 dl tejet.
                            Amikor kihűlt hozzákevertem 1 tojás sárgáját, 2dl tejfölt,sót,borsot,szerecsendiót és                                     végül a tojás fehérjéből vert kemény habot. Ezt a mártást a karfiol tetejére locsoltam.
                            Megszórtam reszelt sajttal és egy kis darab vajat tettem mindegyik kupac tetejére

                            Így ment az előmelegített sütőbe. 200 fokon  a sajt pirulásáig sütöttem.
Én tejszínes sült rizzsel tálaltam. http://tunder-konyha.blogspot.hu/2011/07/tejszines-sultrizs-limaratol.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése