Keresés ebben a blogban

vasárnap

Gombával és sajttal töltött csirkemell


Megint találtam egy receptet a neten aminek az alapötlete tetszett ,s jó szokásomhoz híven átformáltam a mi ízlésünkre :)
Amit használtam : 2 csirkemell
                           kb 3dl tej
                          fokhagymakrém
                         1 kis fej vöröshagyma
                          30 dkg gomba
                          süritett paradicsom
                          15 dkg füstölt sajt
Így készült: A csirkemellet felszeleteltem egy kicsit kikloffoltam. Tejben elekevertem a fokhagymakrémet és beletettem a húst. kb 2 órát hagytam benne állni. A hagymát felkockáztam és megdinszteltem egy kevés olajon majd rátettem a felaprított gombát. Hagytam hogy levet engedjen, Sóztam,borsoztam,egy kis piros paprika is került bele . Hagytam ,hogy elfője a levét. A végén nyakon öntöttem egy kevés sűritett paradicsommal. Az egészet botmixerrel pürésítettem. A sajtot lereszeltem. A tejből kivett csirkemellszeleteket megkentem ezzel a gombás krémmel ,megszórtam a reszelt sajttal és feltekertem. Hústűvel rögzítettem, sütőpapírral bélelt tepsíbe fektettem. Mindegyik tekercset meglocsoltam olívaolajjal.
Mellészórtam fűszeres steak burgonyát és egy bő félórára sütőbe toltam.
Uborkasaláta is járt hozzá :) fincsi lett :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése