Keresés ebben a blogban

kedd

Sörben sült baconba tekert csirke

 Találtam a neten egy receptet ami megtetszett.......aztán kiderült,hogy mégsem tetszik annyira csak az alap ötlet......így az eredeti receptből csak a sör meg a bacon maradt a többit a ma reggeli fantáziámra bíztam. A cél az volt,hogy gyorsan készüljön el (mert mentem dolgozni ) és "láthatatlanná" tegyem a filézett csirkecombot ami nem tartozik Márkom kedvencei közé de még volt egy tálcával a hűtőben.
Amit használtam : 8 db egész filézett csirkecomb
                           1 csomag szeletel bacon
                           1 nagyobb sárgarépa
                           1 sárga paprika
                           1 kaliforniai (piros) paprika
                           3 közepes vöröshagyma
                           0,5 l sör
                           só,bors, örölt majoranna, fokhagymakrém
                           olivaolaj, balzsamecet
                           sültcsirke fűszersó
A csirkecombokat félbevágtam és beszórtam a sültcsirke fűszersóval. Két szelet bacont egymás mellé tettem ,ráfektettem a csirkecombot és feltekertem. A Versaliomat (vagy hot-pan) kikenten vékonyan vajjal és beletettem a tekercseket. A répát megpucoltam ,felcsíkoztam és a húsra szórtam. A paprikákat is felszeleteltem ,a hagymákat négy felé vágtam és az is a húsra tettem. Bekapcsoltam melegedni ,hogy a bacon körbe megpiruljon a húson és a paprika is megsüljön egy kicsit. Közben a sörben elkevertem 3 ek olívaolajat, fokhagymakrémet,sót,borsot és az átsült húsra öntöttem. Letakartam és hagytam 20 percet párolódni. Majd meglocsoltam balzsamecettel és hagytam besűrűsödni.
Isteni finom lett. Rizst főztem hozzá köretnek.
                                                     Jó étvágyat !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése