Keresés ebben a blogban

szerda

Vaddisznópörkölt gombával bolonditva



A nagy vad bevásárlás során sikerült "lőnünk" egy csomag vaddisznó húst. Ebből készült most szülinapi ebéd a szokásos séma szerint :) .....több recept átnézése után saját  variáció létrehozása :)

Amit én használtam : 750 g vaddisznóhús
                                500 g gomba
                               10 dkg szalonna
                               só,bors,babérlevél, borókabogyó,pirospaprika
                               sűrű paradicsomlé
                                vöröshagyma
                                vörösbor

Így készült: Megint a kuktát hívtam segitségül mert mindig tartok attól,hogy kemény marad a hús. A szalonnát és a vöröshagymát felkockáztam. A szalonnát kisütöttem majd rátettem a hagymát és üvegesre pároltam. Lehúztam a tűzről ,megszórtam pirospaprikával és öntöttem rá a paradicsomléből majd rátettem a felkockázott húst. Visszatettem a tűzre és hagytam egy kicsit pirulni, közben beleszórtam a fűszereket. Felöntöttem egy kevés vízzel és lezártam a kuktát. Háromnegyed órát főztem így,majd hagytam lefújni a kuktát. A pörköltöt átöntöttem egy lábosba és hozzá adtam a gombát majd nyakon öntöttem egy kevés vörösborral. Addig főztem amíg jó szaftos lett.
                                              Dödöllével tálaltam. Nagyon finom lett :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése