Keresés ebben a blogban

vasárnap

Spenótos farfelle sajttal


 Nemrégen vettem ilyet készen az Aldiban s nagyon izlet . Akkor ,akciósan olcsó volt......most néztem .......hát elég drága :( ....ezért úgy döntöttem,hogy megalkotom magamnak. Csak magamnak mert Tibim szerint a spenót nem étel :) Márk meg pont abban a stádiumban van,hogy ami nem hús az nem ennivaló :)
Kolléganőim ráakartak beszélni,hogy friss spenótból készitsem ,de gyözött a lustaság s mirelt spenótot használtam ,annak is darabolt változatát. Szintén az Aldiban lehet kapni,kis kockákban lefagyasztott darabolt spenótot.....azt használtam.
Így készült : a farafell (masni) tésztát feltettem főni. Egy serpenyőben kevés olajon felhevítettem egy kevés fokhagymakrémet majd rádobtam egy jó pár kocka mirelit spenótot. Sóztam, fehér borsoztam és addig dinszteltem amíg a víz el nem párolgott róla. Ekkor egy kevés tejszinnel felengedtem.
A tésztát leszürtem és összekevertem a spenóttal.
Füstölt sajttot reszeltem a tetejére. Jó étvágyat !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése