Keresés ebben a blogban

vasárnap

Barackos túró kocka

Márk a múlthéten kérte,hogy süssek neki barackos túró tortát. Most volt időm megcsinálni neki,de torta helyett kocka lett,s az eredeti recept helyett mást találtam ki . Fiam szerint így is tök jó :))

Alapnak sütöttem egy 4 tojásos piskótát. A kihűlt piskótát megkentem barack lekvárral,majd  erre került a túró krém.
Túrókrém: másfél dl vízben felolvasztottam 3 lap zselatint (nekem most ez volt itthon, a lényeg ,hogy legyen benne fixáló:) Fél kiló túrót elkevertem 4 evőkanál cukorral ( ha édesebben szereted akkor többet tegyél bele) egy citrom reszelt héjával és 2dl tejszínnel. Ehhez öntöttem hozzá a kihűlt zselatint.
Egy kicsit betettem a hűtőbe pihenni,majd rászeleteltem a barack befőttet, (éppen ez volt itthon)
A tetejére zselatint tettem ( készítés a zacskón leírtak szerint :-) ) Én most 2 zacskót tettem rá,mert nagy tepsivel csináltam. Tortaformában magasabb lesz és ott elegendő egy zacsi zselé.
Dermedés után szeleteltem,bár nem nagyon volt ideje dermedni :)
Ez lett az anyák napi süti is.
Jó étvágyat hozzá:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése