Keresés ebben a blogban

szerda

Mézes-mustáros csirke gyorsan házilag

Régebben ezt a mézes-mustáros csirke dolgot elintéztem egy üveges szósszal,majd porból készítettem. Ahogy nőt a fiam nem volt elég az adag és bizony nem is olcsó,arról nem is beszélve,hogy nem igazán tudom,hogy mi kerül a tányérra (színezék ,adalékok stb) Ezért kitaláltam ezt a változatot.
Ma szokás szerint Márk éhen akart halni,főleg mikor megtudta,hogy mi lesz a vacsi. Rizzsel hamarabb elkészül,de ő krokettel kérte,így fél órával elhalasztotta az éhen halását,csak krokett legyen ne rizs:) Krokettel tényleg finomabb.
Fogtam egy nagyobb csirkemellet és felcsíkoztam. A serpenyőben egy kevés olívaolajon megfuttattam egy közepes fej vöröshagymát,majd rádobtam a csirkemellet. Rácsurgattam 2 evőkanál mézet és így megpirítottam a húst. Amikor szép piros volt,nyomtam rá fokhagymát,szórtam rá  sót, fehér borsot,gyömbért és tettem rá 3-4 evőkanál mustárt,jól elkevertem hagytam egy kicsit rotyogni,majd felöntöttem tejszínnel. Ízlés szerint,ki mennyire szereti sűrűn. A tejszínnel már nem főztem,nehogy összekapja. Krokettel tálaltam.
                                                                         Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése