Keresés ebben a blogban

hétfő

Amerikai csirke

Már régóta (majd 20 éve:)) család nagy kedvence ez a csirke. Azon kívül.hogy finom,villám gyorsan kész van és roppant egyszerű
Hozzávalók: 1 csirke darabolva (én már főleg combból szoktam készíteni)
                   3 fej vöröshagyma
 páchoz: 2,5 dl paradicsomlé (ennek hiányában sűrített paradicsomot egy kicsit felszoktam hígítani)
              0,5 dl citromlé
              1 kk mustár
              1 kk só
              3-4 babérlevél (most őrölt babért tettem bele 1 kk)
               1 kk cukor
              4-5 kk vegeta-> helyett én maggi sok zöldséges ízvarázst használok
               egy csipet bors és pirospaprika
              2-3 gerezd fokhagyma ( vagy fokhagymakrém)
Ezeket mind egy lábosba teszem és forrástól számítva 10 percig főzöm. Addig a csirkét sózom borsozom és egy tepsibe teszem. A hagymát felkarikázom és a tetejére szórom,majd ráöntöm a páclét. Mehet is az előmelegített (180 fok) sütőbe.
Attól függően,hogy mennyire szaftosan szeretnéd lelehet fóliázni de nem muszáj,akkor jobban elsül a leve.
Nálunk sült krumpli illik hozzá,amit lehet a hagymás szaftba mártogatni.
                                                                      Jó étvágyat! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése