Keresés ebben a blogban

vasárnap

Tibi szülinapjára Aszalt gyümölcsös csirkecomb

Szülinapi ebéd,vendégek,káosz a konyhában,idegeskedés........na mind ez elkerülhető(s én szeretem elkerülni :) ezzel az ebéddel. Előző este előkészítem s másnap csak sütöm.
Én 11 db csirke felső combot vettem, bőrét lehúztam, sóztam,és a következő pácban megforgattam.
Pác: 1 ek bazsalikom
        1 ek kakukkfű
        1 ek majoranna
        2 ek olívaolaj
         1 dl szójaszósz,  tálba tettem,és éjszakára hűtőbe raktam.
Másnap a pácból kivett húst tepsibe tettem és a következő öntettel kentem meg.
Öntet: 2 ek olívaolaj
           4 ek ketchup
           2 ek méz, ezt jól összekevertem és megkentem vele a combok tetejét,majd elrendeztem rajtuk
20 dkg aszaltszílvát és 20 dkg aszalt barackot
Meglocsoltam a maradék pácléval
és lefóliáztam. 180 fokra előmelegített sütöben,1 órát sütöttem. Majd levettem a fóliát ésa sütöt grillre állitottam és még úgy 15 percig pirítottam.
burgonyafánkkal tálaltam
                                Jó étvágyat ! :-)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése