Keresés ebben a blogban

csütörtök

Kókuszos brownie

Ez a tipikusan gyorsan valami finomat kategória. Régen ilyenkor muffint  kellett sütnöm, de mára már nem szeretik a fiúk, mostanság a brownie különböző változatai a nyerők. Egy órája hangzott el,hogy "anya nincs valami édesség ? " s már eszi a fiam........melegen,mert úgy finomabb :)
Azzal kezdtem,hogy 180 fokra bekapcsoltam a sütőt melegedni,hogy ne kelljen erre várni,mert tényleg hamar készen van.
1 tojást kikevertem 2 ek tejföllel, 5 dkg cukorral ,majd hozzá adtam 10 dkg kókuszreszeléket.
Összevágtam 10-12 dkg étcsokit apró kockákra. Egy tálba tettem és rámértem 10 dkg lisztet, 1 tk sütőport, 1 vaníliás cukrot, 10 dkg cukrot, és 2 ek kakaóport. Kanállal elkevertem.
Egy tálba habosra kevertem 2 tojást, 1 dl étolajjal és a recept szerint fél dl feketekávé helyet én 1dl tejet tettem bele és gondolomra szórtam bele nescaffét. Ehhez adtam a lisztes keveréket. A robotgép legnagyobb fokozatán gyorsan átkevertem.
Egy tortaformát kibéleltem sütőpapírral és beleöntöttem a fele masszát,majd rákanalaztam a kókuszos krémet. Kis adagonként kell adagolni,különben elsüllyed a csokiban és nem jut minden hová. Egy kicsit macerás de nem megoldhatatlan feladat :) Majd a csokis massza másik felével beterítem és mehet is a sütőbe.
20 percig kell sütni. Tovább nem szabad mert kiszárad és a csoki darabok megégnek benne amitől keserű íze lesz. 20 perc után kivettem a sütőből és hagytam egy kicsit hűlni.

Akkor jó ha még folyik benne a csokoládé , nagyon finom !!!! Kisfiam közölte velem,hogy már elmúlt 6 óra, ezért csak ő eszik, mert én elfogok hízni ha 6 után eszem :) Milyen rendes gyerek ! Azért csak meg kóstoltam  hogy mit tettem elé :)) Jó étvágyat hozzá :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése