Keresés ebben a blogban

hétfő

Lencsesaláta fetával

Szilveszteri maradékokból gyártott saláta. A fiúk nem eszik a lencsét (illetve Márk csak ettől óckodott) de szerintem érdemes kipróbálni.
Hozzávalók: 30 dkg lencse
                    hagyma (póré,lila ami van otthon)
                    fokhagyma 1 nagyobb gerezd
                    1 tk bazsalikom
                     1 tk oregánó
                     1 tk őrölt babérlevél
                     1 dl olívaolaj
                    fél dl fehér borecet
                     10 dkg fetasajt
                     só,bors

Elkészítés: A lencsét lábosba tettem,sóztam,borsoztam, ráöntöttem a borecetet és annyi vizet ami éppen ellepte. Puhára főztem és fedő alatt hagytam kihűlni, Amikor már kihűlt hozzá kevertem a hagymát,az áttört fokhagymát a fűszereket és meglocsoltam az olívaolajjal. A végén tettem rá a sajtot és egy éjszakára hűtőbe tettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése