Keresés ebben a blogban

kedd

Fantázia torta Tibinek, csak úgy



 Kávé imádok lévén nagy sláger mostanában nálunk ez a kávés-csokoládés krém. Tejjel kell csak kikeverni,de a napokban volt a hűtőben egy doboz bontott tejszín s gondoltam,hogy mielőtt megromlik elhasználom,így került felhasználásra tej helyett a kávés krémbe. Elég tömény lett s akkor jegyezte meg Tibim,hogy így süteményt is lehetne vele tölteni.
  Aztán most megint elhangzott a szokásos kérdés: "Nem sütsz semmit ?" Na amíg ő dolgozgatott addig elszabadult a fantáziám. Körül néztem,hogy mi van itthon és megsütöttem ezt a tortát.
Először piskóta alapra gondoltam,de az nem mindig sikerül,meg hát azt utána még felvagdosni..........szóval végül is azzal kezdtem,hogy sütöttem 3 lapot amihez a rizstorta tésztáját használtam. Leírását itt találod ->
 http://tunder-konyha.blogspot.hu/2013/05/rizstorta-epres-es-oszis-valtozatban.html
Hagytam a lapokat kihűlni majd kikevertem a krémet.,
A krémhez 2 zacskó kávés-csokoládés port kikevertem 400 ml tejszínnel és 200 ml tejjel. Addig kevertem amíg jó kemény habot nem kaptam. Ezt betöltöttem a lapok közé, még körbe is jutott belőle
 
Így nézett ki akkor a torta......így nem tetszett, ezért körül néztem,hogy mi van még itthon.
Találtam egy fél csomag mandulát. Azt felaprítottam és 5-6 kanál kristálycukorral és 2 kanál barna cukorral megpirítottam,majd adtam hozzá egy kevés vizet és összefőztem. Hagytam egy kicsit állni,majd a torta tetejére öntöttem.
ilyen lett :)

A barna cukor miatt nem lett kemény a teteje ,ezért simán lehetett szeletelni.



 Jó étvágyat kívánok ! :)

                                                                                                                                                                                                                          

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése