Keresés ebben a blogban

szerda

Pestóban sült csirkemell

Erre a receptre megint az a jellemző,hogy nagyon egyszerű és nagyon finom......olyan sitty-sutty
 Hozzávalók: 4 db kicsontozott csirkemell
                     1 üveg bazsalikomos pestó
                     15-20 dkg mozzarella sajt (én most füstöltett használtam )
A csirkemelleket vastagabb csíkokra vágtam. Egy tűzálló tálat kikentem vajjal  majd kikentem a fele pestóval. Belefektettem a csirkemell csíkokat majd rákentem a másik fele pestót. Fóliával letakartam és 20 percig így sütöttem 190 fokos sütőben. Ezután levettem a fóliát ás 200 fokon sütöttem tovább míg a leve kezdett elpárologni. Amikor már kissé szaftos volt megszórtam a reszelt sajttal és a sajt pirulásáig vissza toltam a sütőbe. Krokettel tálaltam .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése