Keresés ebben a blogban

szombat

Fehér csokis charlotte

 Falinaptárom szeptemberi hónapjának süteménye ami most került megsütésre :)
Hozzávalók a piskótához : 4 tojás
                                        4 ek cukor
                                        4 ek liszt
A tojásokat szátválasztottam és a piskótánál beváltak szerint a fehérjét habbá vertem, a sárgáját a cukorral habosítottam majd beletettem a lisztet és a végén a habot. Egy gáztepsibe sütőpapírt tettem és elsimítottam benne a tésztát. Előmelegített sütöben 160 fokon kb 15 perc alatt megsütöttem (tűpróba) majd nedves konyharuhára borítottam és feltekertem. Hagytam kihűlni. Amikor kiihűlt kitekertem és megkentem meggylekvárral :http://tunder-konyha.blogspot.hu/2014/06/sangrias-meggy-lekvar.html ismét feltekertem és kb fél centinként felszeleteltem. Egy félgömb alakú tálat folpackkal kibéleltem és körbe raktam a piskóta szeletekkel.
Töltelékhez valók : 5dl 30%-os tejszín
                             2 csomag habfixáló
                             10 dkg porcukor
                             6 dkg fehércsoki
                             20 dkg erdei vegyes gyümölcs (mirelit)
                             1,5 ek zselatinpor
A tejszínt a habfixálóval kemény habbá vertem majd belekevertem a porcukrot és a finomra reszelt csokit. A zselatinport elkevertem 0,8 dl forró vízben és gyors mozdulatokkal belekevertem a habba. A végén gyorsan a gyümölcsöt is belekevertem és az egészet a tálba öntöttem. Egy éjszakára hűtőbe tettem. Másnap tálra borítottam.
Felvert tejszínhabbal díszitettem :

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése