Keresés ebben a blogban

szombat

Vaniliás-cseresznyés túrótorta

 Az alapötletet a lányom küldte át ami itt található :http://ketkes.com/sutes-nelkuli-csabito-turotorta-cseresznyebefottel-a-vanilias-turokremnek-lehetetlen-ellenallni/ de nekem nem szokott sikerülni a kekszes alapok ezért inditásnak sütöttem egy 2 tojásos piskótát ami már többször bevált.
2 tojást szét választottam. A fehérjét kemény habbá vertem ,a sárgáját habosra kevertem 10 dkg kristály és 1 csomag vaníliáscukorral . Hozzá adtam még 3ek langyos vizet. Összekevertem 5dkg lisztet 5 dkg étkezésikeményítővel és fél csomag sütőporral. Kanalanként adagolva a sárgájához adtam,majd belekevertem a fehérjét is. Sütőformába öntöttem és kisütöttem,majd hagytam kihűlni.
A krémhez:
  • 1 tasak vaníliás pudingpor
  • 4 evőkanál cukor
  • 4 dl tej
  • 50 dkg tehéntúró
  • 1 vaníliarúd kikapart belseje helyett én vaníliás cukrot használtam
  • 3 evőkanál porcukor
  • 1 dl habtejszín
  • fél citrom reszelt héja    A pudingot a cukorral és a tejjel megfőztem, majd kihűtöttem. A habot felvertem és összedolgoztam  a vaníliás és, porcukorral  meg a citromhéjjal. Ezután következett a túró majd  a  kihűlt puding.Jól összekevertem  a túrós krémmel és a kihűlt lap tetejére öntöttem. Elrendeztem a tetején egy üveg lecsepegtetett cseresznye befőttet,majd kikevertem egy nagy csomag piros expressz zselé fixet.                             



Hagytam dermedni majd felvertem tejszínhabot és díszitettem.
Elfelejtettem gyertyát venni :( ezért a szám is habbal lett ráírva.
 Nagyon finom lett és nagyon gyorsan elfogyott :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése