Keresés ebben a blogban

csütörtök

Hagymás csirkemáj krokettel

Ez az étel is Márkom kedvence. Én azért szeretem mert villám gyorsan készen van.
Fél kiló csirkemájat megpucolok és egy kicsit vízbe áztatom (azért,hogy ne legyen olyan véres és ezáltal a leve barna) Megpucolok 3 közepes fej hagymát és vékonyra felkarikázom.
Serpenyőben olajat teszek és a még hideg olajba beleteszem a májat (így nem fog fröcskölni) tulajdonképpen elő sütöm a májat. Amikor megkapattam a májat rászórom a hagymát és fűszerezem. Anyám erre azt szokta mondani,hogy teszel rá amit gondolsz :)
Én most tettem rá borsot, majoránnát, húsvarázst, foghagymát, és pizzakrémet (papírdobozos)
 Eredetileg sűrített paradicsomot vagy kecsapót szoktam de most éppen mind a kettő elfogyott és ezt találtam a hűtőbe :)
Egy pici vizet öntöttem alá és puhára főztem,illetve hagytam,hogy a víz elpárologjon és jó szaftos legyen a máj.
Most krokettal tálaltam. Jó étvágyat:)
  Márk véleménye: Anyu ez most nagyon finom! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése