Keresés ebben a blogban

csütörtök

Madártej Márk kivánságára

A madártej az az édesség amivel engem ki lehetett üldözni a világból. S talán azért mert nem szerettem nem is tudtam jól elkészíteni.............vagy fordítva :)
A lényeg,hogy a fiúk szeretik és Márk most megint kitalálta,hogy csináljak neki . Mostanra már kikísérleteztem a számunkra tökéletes madártejet,több recept keverékéből. Ezt olvashatod most :)
Egy liter tejet feltettem forrni 5 dkg cukorral. (ha cukorral forralom a tejet akkor nem kap le )
4 db tojás fehérjéjét 15 dkg cukorral kemény habbá vertem.
A sárgáját kikevertem 10dkg cukorral,2 csomag vaníliás cukorral és fél csomag vaníliás pudinggal.
A felforrt tejbe evőkanalanként bele szaggattam a fehérjét,majd jénaiba szedtem. Amikor az összes hab kész akkor a sárgájához keverek egy kis meleg tejet majd hozzá öntöm a többihez.Felforralom és óvatosan a habra öntöm.
 Hagyom kihűlni.......én,de a Márkról ezt nem lehet elmondani. Most kóstolni sem maradt belőle,legközelebb csak az üres tállal találkoztam a konyhában :)
                                                                      Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése