Keresés ebben a blogban

szombat

Képviselőfánk ötlet időhiányos háziasszonyoknak :)

Névnapokat ünnepeltünk ma ,s bár tudtam,hogy vendégek jönnek nem volt időm sütni.
De valamit sütit csak kell kínálni ebéd után,ezért gyorsan össze állítottam ezt a képviselőfánkot. Végeredményben nem különbözött a cukrászdaitól s a hozzávalók ott lapultak a szekrényben.
Hozzávalók: 1 csomag készen vásárolt képviselő fánk gombócok
                    1 zacskó házi krémes por (+800 ml tej)
                    1 doboz tejszín
A krémes port az előírás szerint kikevertem és hűtőbe tettem. A tejszínt egy zacskó vaníliás cukorral habbá vertem és azt is behűtöttem. A képviselő fánk tésztáját ketté vágtam,beletöltöttem a lehűlt krémet egy kis kanál segítségével. Ezután a tejszínhab következett,majd vissza tettem a tészta tetejét. A kalapkákat porcukorral megszórtam és kééész :)
Ennél gyorsabb,egyszerűbb,cukrászdai minőségű sütit még nem láttam. Próbáld ki ha te is időhiányban szenvedsz:))) ..........vagy csak úgy :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése