Keresés ebben a blogban

kedd

Medvehagymás pogácsa HahoPihe után szabadon

Nálam még mindig tombol a medvehagyma újdonságának a varázsa ,ezért minden medvehagymás újdonságot kipróbálok. Ezt a receptet itt találtam: http://haho-pihe.blogspot.com
Nálam így készült: 30 dkg krumplit megfőztem,összetörtem és hagytam kihűlni.
                             2dl tejbe tettem egy mokkáskanál cukrot és meglangyosítottam,majd felfuttattam benne 2,5 dkg élesztőt.
                            A kihűlt krumplit elkevertem fél kiló liszttel, 1 evőkanál sóval és az apróra vágott medvehagymával (mennyisége rád van bízva :)  Adtam hozzá még 1 tojást és beleöntöttem a felfuttatott élesztőt. Egy kicsit gyúrtam majd hozzá adtam 1 dl étolajat. Jól összedolgoztam és meleg helyen hagytam kelni.
Amikor a duplájára kelt,kinyújtottam,kiszaggattam . Tetejét tojással megkentem és 180 fokos sütőben megsütöttem. Fincsi lett :) Jó étvágyat hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése