Keresés ebben a blogban

szombat

gyors és egyszerű meggyes lepény

A receptözön című újságban találtam ezt a receptet. Nem akartam sokáig bajlódni a sütéssel,s ez pont megfelel ennek a kritériumnak,hát kipróbáltam. Igaz rá,hogy gyors,egyszerű és finom! :)
10 dkg zsírt, 0dkg porcukrot,1 csomag sütőport,1 tojást és egy kis doboz tejfölt összekevertem,majd beledolgoztam 35dkg lisztet. A tésztát 2 felé vettem. Az egyik gombócot kinyújtottam,tepsibe tettem. Villával megszurkáltam és megszórtam búzadarával. Rátettem 2üveg lecsepegtetett,kimagozott meggyet. Megszórtam fahéjjal és egy csomag vaníliás cukorral. A másik lapot is kinyújtottam és a meggyre terítettem. Megszurkáltam és előmelegített sütőbe toltam. Nekem 20-25 perc alatt megsült. Amikor kihűlt porcukorral megszórva tálaltam.

                                                            Jó étvágyat!:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése