Keresés ebben a blogban

vasárnap

Citromisu


Mivel bele lendültem a konyhában való ténykedésbe,kedvem is volt+ hozzá való is a mákos mellett http://tunder-konyha.blogspot.hu/2012/09/cukormazas-bogres-makos.html, ezt is gyorsan össze ütöttem. Ez is abból a recept füzetből való ,és ez is módosításokon ment át :)
Fogtam egy doboz habtejszínt (2dl) és kemény habbá vertem,majd betettem a hűtőbe.
Kb 2-2,5 dl tejfölt (20%os) kikevertem 20dkg porcukorral, 1 citrom reszelt héjával és levével, majd óvatosan hozzá kevertem a felvert tejszínhabot.
Egy tálba leraktam egy sor piskótát és rákanalaztam a fele krémet,majd megint piskóta és megint krém.
Fóliával letakartam és betettem a hűtőbe. Pár óra alatt össze érnek az ízek és a piskóta is megpuhul.
Kanállal szedhető,de másnap már szeletelhető :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése