Keresés ebben a blogban

vasárnap

almás krémes

Ezt a receptet egy edző társamtól kaptam. Elég muris,hogy izzadunk, próbáljuk ledolgozni a plusz kilókat és önsanyargatás képen még főzésről beszélünk. Persze egészséges ételekről :)) de előkerült ez a recept is. Haza hoztam s a fiúk máris azt kérdezték,hogy jó jó ,de mikor sütöd meg. :)))
Hozzávalók: 5 tojás, 20 dkg porcukor, 20 dkg liszt, 1 sütőpor, csipet só,  1 dl olaj, 1dl víz, 2 ek kakaó
                     1 kg alma, őrölt fahéj
Krémhez: 2 cs vaníliás puding, 20dkg kristálycukor, 5 dl tej, 20 dkg margarin
 Egy tepsi alját kibéleltem alufóliával és kivajaztam. Az almát megpucoltam ,vékony szeletekre vágtam és a vajas fóliára tettem. Megszórtam fahéjjal.
A tojások fehérjéjét kemény habbá vertem, majd a sárgáját kikevertem a cukorral,majd hozzá adtam az olajat,vízet,lisztes sütőport és a végén a habot. Felét ráöntöttem az almára. A másik felébe bele kevertem a kakaót és ráöntöttem a fehér tésztára. 180 fokon tűpróbáig sütöttem.
Míg sült, a krémhez a tejben a cukorral megfőztem a pudingot. Hagytam hűlni.
A kisült tésztát is hagytam hűlni,majd egy tálcára borítottam és lehúztam az almáról az alufóliát.
A kihűlt pudingot kikevertem a margarinnal és az alma tetejére kentem.
Kakaóporral szórtam meg a tetejét.   Naagyoon fiiinoom !!! A fiúk szerin  kölmég íze van :)))
                                                          Jó étvágyat !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése