Keresés ebben a blogban

szerda

nagyon Gyümölcsös túrópite


Ezt a receptet Tibi találta és rögtön el is hangzott a kérdés,hogy megsütöm e. Igen, ha lesz hozzá alapanyag- válaszoltam. Rossz válasz volt :) volt alapanyag, így tegnap este gyorsan megsütöttem. ......de csak azért mert nagyon gyors, nagyon egyszerű süti s mint utóbb kiderült nagyon finom és nagyon gyorsan elfogy :)
Ezért kapta a nagyon jelzőt :)))
Elkészítése: 50 dkg túrót kikevertem (robotgéppel) 20 dkg kristálycukorral és 1 zacskó vaníliás cukorral. Amikor már jó krémes volt ,hozzá adtam 2 tojást, 2dl tejfölt és 1 csomag vaníliás pudingport. Simára kevertem majd  piteformába töltöttem és megszórtam egy csomag vegyes gyümölccsel.


 Eredetileg áfonya kellett volna rá,de Tibim azt nem kapott. Szerintem bármilyen gyümölccsel finom :)
180 fokra előmelegített sütőbe toltam és tűpróbáig sütöttem kb 30-40 perc.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése