Keresés ebben a blogban

szerda

Pulykamell cukkinis-répás bundában

Ezt a receptet Tibi találta még két társával együtt (majd azok is jönnek :) és rögtön felkerült a kipróbálni valók listájára. Elkészítése után átkerült a kedvenc kategóriába. Könnyű elkészíteni és nagyon finom:)
Hozzávalók : 1 pulykamell (de lehet csirke is), felszeleteltem,sóztam
                     1 közepes cukkini
                      2 répa
                      2 tojás
                      provanszi fűszerkeverék,liszt
A tojást felvertem,beletettem 4 evőkanál lisztet és a fűszerkeveréket (gondolomra :)) majd belereszeltem a répát és a cukkinit. A hússzeleteket először lisztbe forgattam,majd ebbe a masszába. Bő olajban kisütöttem.
Hagymás olívás krumplival tálaltam .http://tunder-konyha.blogspot.hu/2012/10/hagymas-olivas-krumpli.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése