Keresés ebben a blogban

vasárnap

Paradicsomos tonhalas penne

Márk mostanában kitalálta,hogy már nem szereti a tonhalat. Tibi sosem szerette ,én viszont imádom.
Így most magamnak gyártottam gyorsan egy kis adag fantázia tésztát :))
A tonhal és a hagyma nálam párban jár :) ezért egy kis fej lila hagymát felkarikáztam és megfonnyasztottam egy kis olajon. Tényleg kicsin mert erre tettem rá a tonhalat olajjal együtt. Ha nem olívás a hal akkor nem használom az olaját ,de most igen.  A halat is pirítottam egy kicsit majd nyakon öntöttem a következő keverékkel. Kb 3,5 dl vízet elkevertem egy fél csomag bolognai fix porral és kb 1dl sűrített paradicsommal. Megvártam míg felforr,majd hozzá adtam úgy 10 dekányi penne tésztát. Időnként megkeverve 10-15 percig főztem . Majd elzártam a gázt és fedő alatt hagytam még állni. Egy kis reszelt füstölt sajttal tálaltam magamnak :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése