Keresés ebben a blogban

szombat

Pácolt oldalas

 A napokban nem messze tőlünk nyílt egy kézműves hentes. Elkellet menni megnézni,mert ilyet nem hogy nem hallottam ,nem is láttam. Hát nagyon szép,dekoratív olyan más mint a megszokott hentes és a húsok is szépek.Árakról nem beszélek :)
 Na itt láttam nagyon szép oldalas . Tibi szerint nem olcsó,de szép....hát vett egy darabot. és rám bízta,hogy mit kezdek vele. Tudta,hogy nem nálam számíthat hagyományos oldalasra,de nem bánta :)
Elkészítését még tegnap este kezdtem, amikor összekevertem a pácot . Tibi szerint mindent beletettem amit itthon találtam :) nem is igaz :) csak a következők kerültek bele
1 zacskó magyaros villámpác
3 ek ketchup
2 ek olíva olaj
2 ek szójaszósz
2 ek balzsamecet
1 ek fokhagymakrém
1 ek méz
1 ek paprikakrém (ajvár is lehet,de most nem volt itthon)
Ezt jól összekevertem,majd bele forgattam a húst és betettem a hűtőbe. Ma reggel sütőzacskóba tettem a húst,a maradék szószt is utána öntöttem,és beraktam a sütőben. Amikor úgy gondoltam,hogy már jó ,szétvágtam a zacskót és grill fokozaton pirosra sütöttem.
A szokványostól eltérően krokettal tálaltam. A fiúk szerint nagyon finom lett. Márk éppen most eszi ami még délről maradt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése