Keresés ebben a blogban

vasárnap

Kókuszos piramis Tibi kívánságára

 Tibitől elhangzott a szokásos kérdés - Nem sütsz semmit ?
Hát most nem igazán volt kedvem sütni,meg a sütő is éppen dolgozott :) ezért felajánlottam neki ezt a gyors sütit. Nem volt ellenvetése. állítólag pont erre gondolt :).....hát én ilyen gondolat olvasó vagyok :)
A receptet a Süti cake shoptól  kaptam, a formát is náluk lehet beszerezni.

Hozzávalók: 30 dkg darált keksz
                    20 dkg porcukor
                    15 dkg darált dió (nálam most deó )
                    10 dkg margarin
                     2 evőkanál rum
                     3 evőkanál kakakópor
                     3 evőkanál baracklekvár
                     kávé amennyit felvesz (én 150 ml használtam )
Egy csomag Albert keksz (helyet piskóta tallér volt itthon) amit soha sem kapok :(
 a krémhez : 15 dkg porcukor
                    10 dkg vaj
                    10 dkg kókuszreszelék
                     2 dl tej

A töltelékhez a kókuszt a tejjel felfőztem,majd hűlni hagytam. Amikor kihűlt, a vajat kikevertem a porcukorral,majd belekevertem a kókuszt is.
A tésztához valókat összegyúrtam és már kezdődhetett a móka.  Kisgyerekkel vidám szórakozás lehet töltögetni a formát.......a forma belsejét megszórtam darált keksszel, hogy ne ragadjon bele a tészta,majd lyukat csináltam a közepébe és beletöltöttem a krémet, majd lezártam egy piskóta tallérral. Levettem a formát és ezt ismételgettem :)
Meg kell hagyni,hogy gyorsabb ütemben fogyott,mint ahogy én gyártottam a piramisokat :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése