Keresés ebben a blogban

vasárnap

Raffaello házilag

Na és ő lenne a mai másik édesség . Imádom a raffaellot, de elég markáns ára van.Aztán nem régen a Süte cake shoptól kaptam ezt a receptet. Ennek a házinak az íze  megszólalólásig hasonlít az eredetire.  Márk nem szereti ......félő,hogy egyedül......majdnem egyedül fogom megenni :) Ez is nagyon egyszerű

Hozzávalók: 30 dkg porcukor
                   25 dkg vaj
                   30 dkg kókuszreszelék
                   36 dkg tejpor
                      1 dl tej
                    10 dkg egész mandula

A vajat habosra kevertem a porcukorral,majd beleöntöttem a tejet és a tejport, tovább kevertem,majd jött bele 20 dkg kókusz. Jól kikevertem és azt hittem,hogy már dolgozhatok is vele, de rájöttem,hogy ebben a melegben nem biztos,hogy jó ötlet volt rafaellot gyártani......ezért gyorsan betettem a hűtőbe.
Amikor lehűlt,villámgyorsan kis golyókat formáltam belőle,közepére mandulát nyomtam és meghempergettem  a maradék kókuszba. Majd gyorsan vissza tettem a hűtőbe. Finom !!!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése