Keresés ebben a blogban

csütörtök

Sonkás kosárka

 Ma sikerült majd egész nap a magyar egészségügy vendégszeretetét élveznem :( ezért mire haza értem családom már az éhhalál szélén volt , ezért igyekeztem gyorsan,,,,,,,,nagyon gyorsan :) valami finomat az asztalra tenni. Pikk-pakk sült a hal a sütőben ,főtt a rizs és a gombapaprikás majd a hal után bezuhantak a sütőbe a kosárkák. Alig 3/4 óra alatt az asztalon volt minden és úgy alakult,hogy mindenki más variációban vacsorázott :) Márkom például halat evett ezekkel a sonkás kosárkákkal.
Ezt a receptet egy papírgyűjtésre kidobott szakácskönyvben találtam. Nem is értem,hogy lehet ilyet kidobni .
Hozzávalók : egy csomag leveles tészta
                     20 dkg valamilyen sonka- én 2 csomag szeletelt pulykasonkát használtam
                     15-20 dkg sajt
                     2 dl tejföl
                     2 tojás
                     ételízesítő-én sok zöldséges maggi ízvarázst használok helyette
                     medvehagyma- most mivel nincs szezonja fagyasztottat használtam ,de helyettesíthető fokhagymakrémmel vagy el is hagyható
A sonkát felkockáztam, a sajtot lereszeltem és a többi hozzávalóval együtt egy tálban összekevertem.
A muffin sütőt kivajaztam és szórtam az aljára egy kis zsemlemorzsát.
A leveles-tésztát két felé vágtam. Az egyiket kinyújtottam és 12 egyforma kockára vágtam és beletettem a muffin sütőbe. A tészta másik felét is nyújtottam szeleteltem és úgy tettem bele a sütőbe.hogy az előzőhöz képest elfordítottam,hogy a sarkok ne fedjék egymást. Majd belekanalaztam a masszát s már mehetett is a sütőbe. Először alacsony fokozaton 20 percre,majd magasabb fokozaton 10 perc. S kész is :)
                                                            Jó étvágyat !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése