Keresés ebben a blogban

hétfő

Sütőtökös muffin mézeskalács ízesítéssel gluténmentesen

Valamelyik nap kaptam egy sütőtököt amit meg is sütöttem,de nem fogyott el. Márkom közölte,hogy már kihűlt és így nem kell neki. A megmaradt tököcskék ott figyeltek a tányéron, gondoltam kezdeni kell vele valamit mielőtt az enyészeté lesz. Először a bevált sütőtökös sütit akartam csinálni ->
  http://tunder-konyha.blogspot.hu/2013/10/sutotokos-szelet.html ,de elfogyott a dió, így jött a muffin ötlete.
Több receptet is találtam a neten,de egyik sem tetszett igazán, így megint csak a fantáziámra hagyatkozva sütöttem....ez lett belőle. Még Márk is ette, bár az igazsághoz hozzá tartozik,hogy csak akkor mondtam meg,hogy tök van benne amikor már jól lakott :)
Én így készítettem : meg maradt 30 dkg sült sütőtök, amit kikevertem 2 egész tojással és 100 ml olíva olajjal.
                              Egy másik tálban össze kevertem 15 dkg rizslisztet,5 dkg étkezési keményítőt, 15 dkg                                   cukrot, egy csipet sót és 1 csomag mézeskalács ízesítésű sütőport. Majd hozzákevertem                               a tökös masszához és  bekanalaztam a formákba. Tűpróbáig sütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése