Keresés ebben a blogban

kedd

Dán burgonya leves Tündésen

Ezt illetve ilyen című  receptet egy cikkben találtam,ami az ízek konyhájáról szolt. Gondoltam megcsinálom,aztán ezt -azt nem kaptam hozzá....ezzel-azzal helyettesítettem s az elkészítésén is változtattam.
A végén lett egy finom leves amit még dán burgonya levesnek hívtam,de már köze nem volt hozzá :)
Így készült : egy darab szalonnát felkockáztam és zsírjára sütöttem,majd a pörcöt kiszedtem és megdinszteltem a zsíron egy fej vörös és egy fej lila hagymát. Erre került kb 6db felkockázott krumpli. Evvel is dinszteltem. Közben 1,5 liter vízben felfőztem 4db húsleves kockát és a krumplira öntöttem. Került bele még 2 gerezd fokhagyma is. Amikor a krumpli megfőtt, leturmixoltam és felengedtem tejszínnel.
Tálalásnál rászórtam a szalonna pörcöt és pirított hagymát  . Isteni finom lett ! :)
Tibim fokozta az élvezetet és fokhagymás pirítóst evett hozzá :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése