Keresés ebben a blogban

szerda

Sonkás alagút

Mostanában egyre több hidegtálat eszem ami nem igazán olcsó :( ezért össze ütöttem ezt a vacsit vagy akár reggelire valót.
Hozzávalók: 1 kis tubus majonéz
                   1 kis doboz tejföl
                   1 csomag zselatin
                   1 húsleves kocka
                   4 főtt tojás
                   3 csemege ubi
                   1 főtt sárgarépa
                   10 dkg pulykamell sonka vagy párizsi....vagy amit szeretnél
                   gépsonka, virsli
A répát meg a tojást megfőztem. A leveskockát felfőztem 1 dl vízben és bele kevertem a zselatint. Hagytam hűlni. A tejfölbe bele kevertem a majonézt. Összekockáztam az ubit,répát, 2 tojást és a pulykamell sonkát s bele kevertem a masszába,majd a kihűlt zselatint is hozzá kevertem. Egy őzgerinc formát kibéleltem foltpakkal majd ráfektettem a gépsonkát,bele öntöttem a fele masszát, ráfektettem a félbe vágott virslit és a 2 db félbe vágott tojást. Ráöntöttem a maradék masszát és lefedtem sonkával. Ráhajtottam a foltpakkot és mehetett a hűtőbe. Amikor kihűlt tálra borítottam és szeleteltem.
 
                                                                 Jó étvágyat !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése