Keresés ebben a blogban

szombat

Darálthúsos rakottkrumpli

 A hétvége megint az egyszerűség és gyorsaság jegyében :) A fiúk azt mondták,hogy a rakottkrumpli és a lasanna keveréke. Érdekes mert a neve után az ember nem ezt az ízvilágot várja ,az íz után meg nem ilyen kinzetet :) De ami a lényeg,hogy finom,gyors,egyszerű.

Hozzávalók: kb 1kg új krumpli
                        fél kg darálthús (én pulykát használtam )
                        1 fej hagyma
                        1 zacskó milánói por
                        10-15dkg füstölt sajt
                        4 dl főzőtejszín

A krumplit megpucoltam és vékony szeletekre vágtam. A hagymát felaprítottam és egy kevés olajon megdinszteltem,majd rátettem a darálthúst. Sóztam ,borsoztam és lepirítottam. Ekkor tettem rá a milánói port és felöntöttem egy kis vízzel. kb 5 percig rotyogtattam. Egy jénait kivajaztam és rászórtam egy réteg krumplit,úgy hogy néhol fedjék egymást. Sóztam,borsoztam majd jött a hús és megint krumpli. Az egészet nyakon öntöttem a tejszínnel és letakartam alufóliával. Kb fél órát sütöttem így forró sütőben,majd levettem róla a fóliát és rászórtam a reszelt sajtot. A sajt pirulásáig vissza toltam a sütőbe.
                                                             Jó étvágyat !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése