Keresés ebben a blogban

kedd

Mediterán csirke

 A hétvége megint az egyszerűség jegyében telt.......illetve gyorsan valami finomat volt a jelszó :)
Madaras nagyáruházunk kibocsátott egy széria ,állítólag limitált :( mediterán fűszerkeveréket aminek elég különleges az összeállítása pl mangót is tartalmaz. :) Na ebből lett a hétvégén ebéd :)

Hozzávalók: kb 1 kg csirkemell
                        1 nagyobb cukkini
                        1 közepes padlizsán
                        1 kaliforniai paprika
                        1 nagy fej lilahagyma
                       mediterán fűszerkeverék
                        olíva olaj
A zöldségeket felkockáztam,a hagymát cikkekre vágtam és egy nagy tálba tettem. A fűszerkeveréket kikevertem 4 evőkanál olívaolajjal és rálocsoltam a zöldségekre. Jól átforgattam és hagytam állni.
A csirkemellet felkockáztam, sóztam . A wokba tettem egy kevés olívaolajat és megpirítottam a csirkemell kockákat. Amikor kész volt kiszedtem egy tálba és beleöntöttem a wokba a zöldségeket. Pár perc alatt megpíritottam,majd vissza tettem bele a húst. Összeforgattam és együtt is piritottam egy kicsit. Végül tettem rá kb 1 evőkanálnyi vajat,átforgattam és lefedve hagytam állni egy 5 percig. Közben sült már hozzá a szintén kockára vágott krumpli. Legvégül azt is beleforgattam és így tálaltam.
Jó étvágyat !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése