Keresés ebben a blogban

szombat

Kávés muffin KataFakanalától

  Ezt a receptet még régebben találtam  KataFakanala oldalán de  csak most került rá sor. Akkor leírtam s milyen jó,mert nem találom a linket :( ......nagyon egyszerű és finom süti........leírom az elkészitését hátha te sem találod :)
Hozzávalók a tésztához: 15 dkg cukor
                                     15 dkg margarin
                                       2 egész tojás
                                    2 kanál instant kávé feloldva 2 kanál tejben
                                    15 dkg liszt vagy 10 dkg liszt + 5 dkg darált dió (én így készítettem)
                                    fél csomag sütőpor
a krémhez:  1 csomag vaniliás puding
                   2 dl tej + 1 dl kávé (instant)
                   10 dkg vaj
                   10 dkg porcukor

Elkészítése a tésztának: a cukrot a margarinnal és a tojással habosra kevertem. A lisztet,diót,sütőport összekevertem és fokozatosan hözzá adagoltam,majd a végén a kávét is bele öntöttem. Egy elég masszív tésztát kaptam, A muffin sütőbe bele raktam a papírkosarakat majd 2 kanál segítségével bele kanalaztam a tésztát, Ez egy tepsire való adag. Előmelegített sütőbe tolva,tűpróbáig sütöttem.
a krémhez: a vajat + a porcukrot kihabosítottam. A pudingot megfőztem a tej és kávé keverékében és kihűtöttem. Amikor kihűlt hozzá kevertem a vajas masszát és habzsákba töltöttem. Ezzel díszitettem a muffinokat.
                                        A végén még megszórtam a tetejét egy kis kakaóval.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése