Keresés ebben a blogban

vasárnap

Mustáros-gombás csirketokány

 Ma megint valami gyorsat és finomat :) kellett varázsolnom ebédre,mert eligérkeztem anyumhoz ablakot pucolni. Ezért kénytelen voltam gyors ebédet gyártani a fiúknak. Ez lett belőle :)
Igaz a tokányt főleg disznóhúsból készitik de mi nem nagyon sőt igen ritkán eszünk disznóhúst s ha mostanában úgy is mindig mindent helyettesitek valami más hússal ,hát miért pont ne a tokányt kászíteném csirkéből :)

Hozzávalók : 75 dkg csirkemell filé
                       2 közepes fej vöröshagyma
                       fél kg gomba
                       1 nagy phár tejföl
                        3-4 ek mustár
                        só,bors

Elkészítése: A húst felcsíkoztam a hagymát felkockáztam és egy nagy evőkanál zsíron megdinszteltem. Még mielőtt a hagyma elkezdett volna pirulni rádobtam a húst,sóztam borsoztam és fedő alatt puhára főztem. Amikor a hús megpuhult hozzáadtam a feldarabolt gombát . Megvártam míg a gomba leve elfő s nyakon öntöttem a mustárral elkevert tejföllel.
        Tésztával tálaltam,de mehet hozzá rizs, nokedli akár kroket. Időhiány miatt most tészta :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése