Keresés ebben a blogban

szerda

csirke Sztroganoff módra

Ugy látszik a hét a "hamisitások" jegyében telik nálunk :) Ha már a csülköt csirkével helyettesítem akkor a bélszint miért ne :) Ezért ma bélszin helyett csirke készült Sztroganof módra.

Hozzávalók : 1 kg csirkemell filé
                      fél kg gomba
                      15 dkg füstölt bacon szalonna
                      4 db kisebb vörös hagyma
                      3-4 db csemege (édes) uborka (üveges)
                      só, bors, mustár
                      1 nagy doboz tejföl

Így készült: a csirkemellet felcsikoztam, a bacont és a hagymát felkockáztam, A gombát is feldaraboltam, a csemege uborkát negyedeltem majd felkockáztam.
A hagymát egy kevés olajon megdinszteltem majd a bacont hozzá adva lepirítottam ,majd belekerült a csirkemell amit fehéredésig piritottam. Ezután jött az uborka és a gomba. A gombát sóztam,borsoztam és hagytam egy darabig dinsztelődni. Ezután rátettem 4 ek mustárt,megint rotyogtattam pár percig ,aztán hozzá kevertem a tejfölt és további 5 percig főztem.
Rizzsel tálaltam.......Tibi szerint ez is kedvenc lesz :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése