Keresés ebben a blogban

hétfő

nagyon hamis Tiramisu....s nagyon finom



A dupla szülinapozásnál túl vásároltam magam tejszínnel, ami nem is lett volna baj ha nem lett volna a tejszín rövid lejáratú :(  amit gyorsan el kellett használnom. A történet másik pikantériája,hogy főző tejszínből vettünk többet és mascarpone se volt itthon, akadt viszont vajkrém.......úgyhogy egy tira ennél   hamisabb már nem lehet :)

Amit használtam : Fél kg baba piskóta
                              fél liter főző tejszín (magas zsírtartalmú)
                              3 csomag habfixáló
                              porcukor
                              3 tojás
                             mandula aroma
                             egy adag kávé
                            1 kis doboz (250g) vajkrém
                            őszibarack befőtt
                            kakaópor

Így készült: A tejszínt a habfixálóval és porcukorral felvertem. A cukrot nem mértem, kóstoltam :),s   betettem a hűtőbe. A tojás fehérjét felvertem a porcukorral (itt sem mértem) , tovább  habosítottam a sárgájával is majd a vajkrémmel s a végén a tejszínt is hozzá  Készítettem egy jó adag kávét s mivel nem volt itthon amaretto, mandula aromával ízesítettem. Egy jénaiba leraktam egy sor baba piskótát. Meglocsoltam a kávéval, ráöntöttem a  tejszínes krémet és rászórtam a felkockázott őszit. Megint piskóta,kávé,krém,őszi  következet. Aztán még egy réteg piskóta ,kávé és krém. A tetejét megszórtam  kakaóporral és betettem a hűtőbe.

Egy napig kéne neki állni,de Márkom nem bírta ki :)
                 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése