Keresés ebben a blogban

szombat

Gomba ricottával töltve

A ricottás tésztából még maradt egy kevés ricotta a hűtőbe,azzal kellett valamit kezdeni. Szétnéztem a neten mi legyen belőle. No Salty oldalán találtam ezt a Jamie Oliver receptet,amit némi módosítással készítettem el,de nagyon finom lett. Vettem 6 db tölteni való gombát ,amit olíva olajjal megkentem sóztam ,borsoztam és tepsibe rendeztem. A töltelékhez 10 dkg ricottát ír,én ránéztem s úgy gondoltam elég lesz :) nem mértem. Bele tettem egy citrom héját,oregánót,sót,borsot, és piros paprikát (chilit írtde mi nem szeretjük a csípőset) A fűszereket sem mértem csak úgy gondolomra szórtam. Az eredeti recept szerint parmezánnal kell megszórni,de nekem por parmezánom van úgy,hogy azt is kevertem bele s meg töltöttem a gombákat.Közben észre vettem,hogy ott gubbaszt a hűtőben egy kicsi ementáli,így gyorsan a tetejére reszeltem azt is . 220 fokra előmelegített sütőben a sajt pirulásáig sütöttem.Fincsi lett :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése