Keresés ebben a blogban

hétfő

Pudingos almáspite

Almás pitét ettem volna,de a fiúk kitalálták,hogy újítsak azon is valamit. Az újítást a tölteléknél kezdtem. De először nézzük a tésztát,ami alap:) 60dkg lisztet elkevertem 1 csomag sütőporral,20dkg porcukorral,majd hozzá adtam  2 tojást,egy kocka rámát és gyúrás közben amennyi tejet felvesz-> kb fél deci. Ketté osztottam a tésztát. Az egyik felét kinyújtottam és a tepsi aljára tettem,villával megszurkáltam. Egy kiló meghámozott almát vékonyan felszeleteltem ,megszórtam 30dk cukorral és nyakon öntöttem 5dl vízzel s feltettem főni. Nagyon hamar megpárolódik. Addig 3 csomag vaníliás pudingot kikevertem 2,5 dl vízzel és összeforraltam az almával. Még forrón a tepsiben lévő tésztára öntöttem,majd betakartam a másik kinyújtott tésztával. Ezt is megszurkáltam,tojással megkentem és egy fél óra alatt készre sütöttem. A fiúk nagy elégedettségére :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése