Keresés ebben a blogban

csütörtök

Rántott mozzarellagolyócskák

Vásárolni akartunk menni de ebben az esőben nem volt kedvem. Tulajdonképpen semmihez sincs kedvem. 7körül eszünkbe jutott,hogy enni kéne valami finomat. Gyorsan valami finomat ami kései vacsinak is elmegy. Mi van a hűtőben? Mozzarella. Rántott sajt mindig jöhet,hát most ezt rántottam ki. Amikor a kis golyókat kivettem a zacskóból arra gondoltam,hogy nem vagyok normális ilyen babra munkát kitalálni,de panírozás közben jöttem rá,hogy egyszerűen mint a gombócokat csak megráztam a lisztben meg a prézliben. A tojásba tettem egy kis tejet,és 2x forgattam meg a tojásos tejben meg a prézliben. Ripsz ropsz készen van s nagyon fini:)
A Márknál sajthoz favorit az áfonya lekvár,de én paradicsom raguval ettem,ami vígan megfőtt amíg paníroztam a sajtot. A paradicsomos ragut szintén amit találtam itthon abból készítettem el. 5 szem paradicsomot meghámoztam és apró kockára vágtam. Egy lila hagymát (éppen az volt itthon) megdinszteltem,tettem rá egy kis snidlinget is,mert az is volt itthon, 2-3 gerezd fokhagymát, egy marék apróra vágott angol zellert. Amikor ez össze dinsztelődött,rátettem a paradicsomot sóztam,borsoztam,meg egy kis oregánóval is megszórtam. Utólag jutott eszembe,hogy bazsalikom is mehetett volna bele. Így is finom lett:)
A maradékot apa holnap megeszi virslivel.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése