Keresés ebben a blogban

hétfő

A mai este slágere : sajtos brokkoli torta

Nem rég találtam egy újságban ezt a receptet. Én szeretem a brokkolit ,a családom férfi tagjai még barátkozik vele .) ,ezért olyankor szoktam ilyesmivel kísérletezni amikor van más lehetőségük is mint a brokkolival való barátkozás. Márknak ez ma sem sikerült,ő inkább a tegnapról megmaradt kacsát ette. Tibi hősiesen evett :) sőt még finomnak is találta. Csak egy baja van - Nincs benne hús! -ez volt a vélemény. Tulajdonképpen egy kis pirított baconnel meglehet még bolondítani. Na majd legközelebb. :) Nem sok időm volt ma főzni,de egy óra alatt készen van,
A tésztához összegyúrtam 30dkg lisztet,10dkg margarint,1 sütőport, 2dl tejfölt,1 tojássárgáját és egy kis kanál sót. Jól össze dolgoztam és hagytam egy fél órát pihenni.
Addig feltettem főni a brokkolit (fél kg) . Nem kell nagyon puhára főzni,mert akkor szétesik.Amikor kész leszűrtem és hideg vízzel átöblítettem.
A tésztát kerekre nyújtottam,úgy ,hogy a tál szélére is kerüljön tészta.
Villával megszurkáltam és 180 fokra előmelegített sütőben 10 percig,a tészta színeződéséig sütöttem.
Addig elkészítettem a szószt. 2dl tejfölben elkevertem 1 egész tojást+a tésztából kimaradt fehérjét,sót,borsot és bele reszeltem kb 10 dkg füstölt sajtot. Jól elkevertem.
A sütőből kivett tésztára rá raktam a brokkolit és ráöntöttem a szószt. Lazán elkevertem,hogy a brokkoli közé is kerüljön és még a tetejére is reszeltem egy kevés sajtot.
Vissza toltam a sütőbe és a sajt pirulásáig sütöttem.
Mint a tortát úgy szeleteltem. Szerintem nagyon finom!!! Jó étvágyat !:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése