Keresés ebben a blogban

szerda

Linzerkarika jól sikerült próba sütése

Márk bankettjére a szülők sütnek,főznek. Nekem a linzer jutott. Több recept közül válogattam,hogy mi lenne a jó.és próba sütést tartottam nehogy felsüljek. A fiúk szerint a próba jól sikerült,de még próbálkozzak ők szívesen tesztelnek:)
A mostani változatnál a következő hozzávalókat össze dolgoztam:
50dkg liszt, 25 dkg margarin, 20 dkg porcukor, 1 vaníliás cukor,1 sütőpor, 4 tojás sárgája, 1 citrom héja és leve.
Egy jó fél órára hűtőbe tettem,majd vékonyra nyújtottam (2-3 mm) és kiszaggattam.Előmelegített sütőben (180 fok) megsütöttem és hagytam kihűlni. Ezután lekvárral (most barack) összeragasztottam őket
majd tálra szedtem és porcukorral megszórtam. Ebből a mennyiségből 50 db lett.
Finom,egyszerű,gyors. Próbáld ki :) Jó étvágyat hozzá. Nálam hamar lába kélt :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése