Keresés ebben a blogban

vasárnap

Tepertős pogi

A hét eleje óta pihen a hűtőben a tepertőkrém. A fiúk úgy döntöttek,hogy most nem vevők rá:( Azért,hogy meg ne romoljon,kitaláltam,hogy sütök belőle pogit. Őrültség volt ezt előre beígérni,mert azóta hallgatom,hogy mikor eszünk pogit. A következő könnyelmű ígéret volt,hogy majd vasárnap megsütöm.
Én sem vagyok teljesen normális,de neki álltam 35 fokban pogit sütni. A kelesztéssel nem volt gond :) ebben a melegben fél óra alatt a duplájára kelt. A receptet itt találtam a neten,és azért tetszett mert egyáltalán nem bonyolult. A végeredmény meg azt bizonyította,hogy finom is:)
Hozzávalók:50dkg liszt
                   40 dkg darált tepertő ( én tepertő krémet tettem bele 35 dkg volt)
                   2 db közepes nagyságú krumpli ( megfőzni)
                   1 tojás
                   1 ek só
                    175 gramm tejfől
                   1 dl tejben felfuttatott fél csomag élesztő
A megfőzött krumplit langyosra hűtjük, az élesztőt felfuttatjuk,és a hozzávalókkal egy tálban összegyúrjuk.
Fél óra kelesztés után ujjnyi vastagra nyújtjuk,tetejét bevagdossuk,kiszaggatjuk,tojásfehérjével megkenjük és 180 fokra előmelegített sütőben megsütjük. Ennyi az egész :)
                                                                Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése