Keresés ebben a blogban

szombat

sárgarépás rizsgombóc

Egy kis különlegesség a húsvéti asztalra. A sonkához tojást és krumplit főztem (a sonkalében ) de Tibim nincs odáig a krumpliért ezért neki,meglepiként készült a rizsgombóc.
Valamelyik nap halat sütöttem és rizs volt hozzá a köret. Ebből maradt és most felhasználtam.
Hozzávalók: 15 dkg főtt rizs
                      5 dkg sajt
                      4 db répa ( én új répát használtam)
                       1 fej hagyma
                       3 tojás
                       3 ek zsemlemorzsa
                       só,bors
A hagymát összevágtam és egy kanál olívaolajon megdinszteltem,majd egy tálba öntöttem. Hozzá adtam a rizst,bele reszeltem a sajtot és a répákat,majd a többi hozzávalóval együtt összegyúrtam.
Kis gombócokat formáltam belőle majd egy kevés felforrósított kókuszzsírban kisütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése