Keresés ebben a blogban

szombat

gyümölcsös mascarpone krém



A multkori sütiből http://tunder-konyha.blogspot.hu/2013/03/nyugtatasra-maktorta-mascarponeval.html   
megmaradt mascarpone már egy ideje ott figyel a hütőben. Hogy megelőzzük a megromlást és a kidobást kezdeni kellett vele valamit. Valamit ami belefér az időmbe,nem macerás és finom.
Ez lett belőle :)
Egy doboz ananászt és egy doboz őszibarack konzervet felkockáztam és összekevertem.
A fél doboz mascarponét (kb 23-25 dkg ,nem mértem) habosra kevertem 12 dkg porcukorral és 2 csomag vanilíás cukorral. Hozzá reszteltem egy citrom héját és belekevertem 50-50 ml-t az őszi meg az ananász levéből. Majd felvertem 2 kis doboz ( 400ml) tejszínt és ezt a mascarponéhoz kevertem.
Egy üveg tál aljára kentem a krém egyharmadát,erre tettem a gyümölcs keverék felét,majd megint krém-gyümölcs-krém következett. Lefóliáztam és hütőbe tettem. Egy -két óra hülés után fogyasztható........nálunk előbb a tányérra került :)
Nem szeletelhető kanállal kell szedni,de nagyon finom. 
Ja  és nem is az a jól fotózható étel,mert nem igazán mutatós,de jóóóó :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése