Keresés ebben a blogban

hétfő

Kedvenc rizstortánk gluténmentesen

A gluténmentes piskóta kísérletem sikerrel  zárult :) Ebben a tortában tulajdonképpen minden ehető egy lisztérzékeny számára,csak a piskóta nem. Mivel kevés benne a búzaliszt, gondoltam nagy baj nem lehet ha egyszerűen lecserélem rizslisztre. A piskóta tökéletes lett.
A piskóta készítése: 2 tojást szétválasztottam. A fehérjét kemény habbá vertem.
                               A sárgáját 3 ek meleg vízzel, 10 dkg cukorral és 1 csomag vaníliás cukorral habosra kevertem. 5 dkg rizslisztet elvegyítettem 5 dkg étkezési keményítővel és egy csomag sütőporral.
Kanalanként adagolva hozzá kevertem a tojáshoz,majd a habot is belekevertem.
180 fokon tűpróbáig sütöttem.
A torta további elkészítését itt találod  http://tunder-konyha.blogspot.hu/2013/05/rizstorta-epres-es-oszis-valtozatban.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése