Keresés ebben a blogban

hétfő

Ananászos-sonkás csirkemell

Tegnap jöttem meg a pihenésből és gondoltam ma még ráhúzok egy kicsit a pihire s nem megyek még dolgozni. Kicsi fiam ezt nem így értékelte,mert örömmel nyilatkozott helyettem,hogy de jó akkor holnap főzöl. Hát én nem egészen így terveztem,de gyerekem úgy gondolta,hogy a mama menzából most neki egy darabig elég s leszek szíves valami normális kaját prezentálni mire megjön a suliból..........édes kamasz nem :)
Körülnéztem mi van itthon és ez lett belőle.
Amit a hűtőben találtam és felhasználtam hozzá :) másfél csirkemell
                                                                         kb 15 dkg szalonna
                                                                         10 szelet sonka
                                                                         15 dekányi füstölt sajt
                                                                         1 doboz ananász konzerv
A csirkemellet felszeleteltem és csirke fűszerkeverékkel beszórtam. A szalonnát felkockáztam és kisütöttem a zsírját. A szalonna pörcöt kiszedtem egy jénaiba  a zsíron meg megsütöttem annyi szelet sonkát ahány szelet húsom volt. Ezt is kiszedtem egy tálra,majd megpirítottam az ananász kockákat. Ezeket is kiszedtem egy tálra és még mindig ugyanabban a zsírban megsütöttem a mellszeleteket. A megsült húst a szalonna pörcre tettem s a végén még ami maradt pici zsír a hús alá öntöttem. Minden hús tetejére raktam egy szelet sült sonkát,erre halmoztam az ananászt,majd megszórtam reszelt sajttal.
Forró sütőbe toltam míg a sajt ráolvadt.
Krumplipürével tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése